Udlejningsaftale - Nørre Asmindrup Forsamlingshus

Gå til indhold

Udlejningsaftale

Udlejning

Udlejningsaftale
Overtagelse
Forsamlingshuset kan normalt overtages kl. 8.00 på dagen og afleveres senest dagen efter kl. 6.00 - med mindre andet er aftalt.
Ved overdragelse af nøgle før arrangementet gennemgår lejer og udlejer Forsamlingshuset sammen.

Lejer medbringer viskestykker, karklude og eventuelt emballage til madrester med mere.
Ved aflevering
af Forsamlingshuset gælder følgende retningslinier:
Al service og bestik
skal være rent og lagt på rette pladser efter udlejers anvisning.
Glas og bestik
SKAL tørres af med viskestykke efter opvask i maskinen. Se opslag i køkkenet.
Affaldsposer
skal tømmes i container uden for køkkendør. Papkasser og anden form for emballage skal fjernes af lejer. Flasker kan fyldes i container på parkeringspladsen.
Stole og borde
anbringes i depotrum til venstre for scenen, med mindre andet er aftalt. Vogne til borde og stole forefindes.
Bemærk venligst: Bordene må IKKE slæbes hen over gulvet, de kan simpelthen ikke holde til det. De skal løftes, når de skal flyttes.
Lokalerne
skal være fuldstændig opryddet, så rengøringen umiddelbart kan begyndes af rengøringsholdet.
Varme
Huset opvarmes mest med varmepumper, men hvis der har været åbnet for radiatorer i lille sal, entre og toiletter, skal disse stilles på "0" inden man forlader huset.
Husk at
lukke alle vinduer og låse alle døre før Forsamlingshuset forlades.
Lejer og udlejer
gennemgår Forsamlingshuset sammen - før slutafregning.
Inventar
ødelagt under arrangementet erstattes af lejeren.
Mangelfuld oprydning
Er oprydningen ikke tilstrækkelig, vil den blive udført for lejers regning.

Her er alle velkommen. Undtagen serpentinere og konfetti


Forside | Udlejning | Om Huset | Arrangementer | Billeder | Medlemmer | Miljø | Generel sitemap




Tilbage til indhold